.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطالبه نماینده ولی فقیه در مازندران از وزیر جهاد/ کشاورزان مازندرانی را دریابید
نماینده ولی فقیه در مازندران این استان را پیشانی و قطب کشاورزی کشور خواند و گفت: در حوزه برنج پرمحصول دچار بلاتکلیفی هستیم و مرکبات و صنایع تبدیلی، نهاده‌های دامی و سوخت کشاورزی هم حال خوبی ندارد.
مطالبه نماینده ولی فقیه در مازندران از وزیر جهاد/ کشاورزان مازندرانی را دریابید

به گزارش شمال نیوز، عصر امروز (پنجشنبه) وزیر جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در این دیدار اظهار امیدواری کرد میزان خرید گندم امسال افزایش یابد و الگوی کشت به درستی در کشور اجرا شود.

 

وی با تقدیر از فعالیت‌های کشاورزی استان در راستای امنیت غذایی کشور گفت: دانش‌بنیان شدن کشاورزی از خواسته‌های مهم دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران این استان را پیشانی و قطب کشاورزی کشور خواند و اظهار کرد: ظرفیت تولید و صادرات خوبی در استان داریم اما از این ظرفیت استفاده بهینه نشده است.

 

وی افزود: در حوزه برنج پرمحصول دچار بلاتکلیفی هستیم و مرکبات و صنایع تبدیلی، نهاده‌های دامی و سوخت کشاورزی هم حال خوبی ندارد.

 

محمدی‌لائینی با اظهار اینکه کشت‌های کم‌آب بر در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: از پروژه‌های کشاورزی و زیربنایی استان بازدید و اعتبار لازم برای تکمیل آنها اختصاص یابد و کشاورزی استان به روز شود.

 

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران بخش کشاورزی مازندران را یک ظرفیت بالقوه در کشور دانست و افزود: مازندران لنگر امنیت غذایی کشور است.

 

ساداتی‌نژاد ادامه داد: در حوزه دام و طیور تولیدکنندگان غیرتمندانه ایستادگی کردند و این موضوع جای خرسندی دارد.

 

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مازندران در حوزه غذا برای کشور بسیار مهم است،گفت: مصوبه‌ای اخذ شد ۵۰ درصد معافیت ارزی صادرکنندگان مرکبات  را کاهش دادیم تا رونق به این بخش برگردد./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.